cheeta's knuffelen en tijgeren in grotten

15 augustus 2012 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

Hoi lieve lezers,

Eergisteren ben ik naar een wild life rance geweest. Je kunt daar de lokale dieren van heel dichtbij bekijken. Ik heb zelfs een cheeta geknuffeld. Nou dat is raar haha. Het voelt net als een grote huiskat.
Gisteren heb ik de standaard tour gelopen in de grotten en vandaag de adventure tour gedaan met het spilonken. Het was heel gaaf maar gad wat krap en eng. Je voelt je net een slang.

Ik heb 2 dagen meegelopen op de receptie. Daarna 2 dagen met de rangers en dat is heel interesant. Het off road rijden, opzoek naar de dieren, de gasten entertainen. Ik zit hier midden in de bergen. De lodge bevind zich op een wild park.

De jongens zijn erg ja hoe zou ik t zeggen.. geintereseerd in me haha. T is bijna een competitie.

Morgen stond ik eigenlijk ingepland in het restaurant, maar ga ik ook met de rangers mee :-) .

Mijn gedachten blijft bij de cheeta wat een ervaring. Zo'n grote kat en een klauwen! Wauw. Ik wilde graag cage diving met de krokodillen, maar het water was te koud (winter).
Ik heb de nijlpaarden gezien wauw, zo dicht bij haha. Ze heten hier zeekoe.. das bij ons een hel ander dier haha.

Nou ik ga maar weer eens terug naar huis. Lekker douchen, de grot was zo warm en dat spilonken is een hele sport. Maar ben trots dat ik het gedaan heb, ondanks dat ik niet houd van krappe ruimtes jak haha en dan kruis je ergens op
non,ogelijke wijze in, verrek je je zij spier ( die ik niet dacht te hebben) draai je je als een slang om in een krappe grot tunnel en tijger je, je voort. Wat een avontuur. Er was een kind voor me en dat jongetje vertelde me precies wat ik moest doen haha moest er zo om lachen, alleen hij kwam niet verder dan mijn buik whaha.

Met alles wat ik hier doe, vind ik mezelf terug. Ik heb energie voor 10 en ik lach de hele dag! De mensen hier zijn super aardig.

Het is hier de hele week op 1 dag na mooi weer. Paradijs op aarde.

Dikke knuffel en liefs

1. Oma conny:
    15 augustus 2012
    weer een prachtig stukje proza, fijn dat de boys in competition zijn en als ik mag kiezen tussen een knuffel met jou of een boskat dan kies ik jou, gek he! xxxxxxxxxxxxx
  2. Linn:
    15 augustus 2012
    Wauwer leuk leuk!!! Helemaal geweldig wat stoer zeg!! Nou chick lekker genieten daar voor je het weet is het voorbij dikke kus en knuffels van mij en mario en WIJSHEID
  3. Opa J.:
    18 augustus 2012
    Ik heb me al eens eerder afgevraagd wie zijn nu toch die we, we zijn hier geweest, we gaan daar heen. Maar nu komt de aap uit de mouw, hahaha. Mocht je ooit plannen maken om je daar te vestigen, dan zullen we aan iets anders moeten denken dan een ritje Hoofddorp-Nunspeet, hihi. Pa en Ma zijn nu in Kaapstad, laat ze volgende week maar eens zien wat de Oost Kaap te bieden heeft, je bent nu allround. Op 2 september hoop ik jullie weer te zien op de koffie bij Oma. Knfxxx